marți, 7 septembrie 2010

Dan Tanasa: PREFECTURA COVASNA catre CJ Covasna: "Va solicitam sa reproduceti stema Romaniei pe actele oficiale pe care le intocmiti"!

Prefectura Covasna a solicitat CJ Covasna sa respecte legea si sa reproduca stema Romaniei pe actele oficiale pe care le intocmeste si elibereaza


Mi-am propus sa arat inca odata celor interesati, dar si celor neinteresati, care este atitudinea autoritatilor publice locale din Covasna si Harghita, controlate aproape in totalitate de membri ai UDMR si PCM, atunci cand vine vorba de insemne ale statului roman. Cazul de fata este emblematic pentru "respectul" pe care "liderii" comunitatii maghiare din Romania il au fata de autoritatea statului roman in cele doua judete, dar si pentru loialitatea cetatenilor romani de etnie maghiara fata de Romania. Functionari ai statului roman sau alesi locali din Covasna si Harghita manifesta un dispret total fata de tot ceea ce este romanesc, inca, in cele doua judete.
Voi reda mai jos cazul CJ Covasna, condus de UDMR-istul Tamas Sandor (foto), autoritate publica locala care refuza ostentativ sa reproduca stema Romaniei pe documentele oficiale pe care le intocmeste si elibereaza.

La mijlocul lunii aprilie am solicitat Consiliului Judetean Covasna (CJ), in baza Legii nr.544/2001, sa imi comunice urmatoarele:
- Care sunt ratiunile pentru care utilizati limba engleza in antetul adreselor oficiale ale Consiliului Judetean Covasna?
- Care sunt prevederile legale care va obliga sa utilizati limba engleza in antetul adreselor oficiale ale Consiliului Judetean Covasna?

Raspunsul CJ Covasna mi-a fost comunicat prin adresa nr. 3647/15.04.2010 si arata cam asa:

raspuns3647

Avand in vedere promptitudinea CJ Covasna in a imi explica care sunt ratiunile pentru care reproduce denumirea institutiei in limba engleza pe adresele oficiale pe care le elibereaza, am solicitat CJ Covasna, in data de 16 aprilie, in baza aceleiasi proceduri cat se poate de legale, sa imi comunice care sunt ratiunile pentru care CJ Covasna nu reproduce stema Romaniei pe actele oficiale:

- Care sunt ratiunile pentru care nu reproduceti stema statului pe documentele oficiale ale Consiliului Judetean Covasna, cum sunt raspunsurile la solicitarile in baza Legii nr. 544/2001?
- Daca aveti cunostinte de existenta unor prevederi legale care va obliga sa reproduceti stema statului in adresele oficiale ale Consiliului Judetean Covasna?

Raspunsul CJ Covasna mi-a fost comunicat de aceasta data abia peste o luna de zile, prin adresa nr. 4431/13.05.2010:

rspuns reclam_4431

Adica, conducerea CJ Covasna imi comunica ce vrea ea si cand vrea ea! Nu e informatie de interes public?! Bun, mi-am zis, atunci sa adresam o petitie! Raspunsul CJ Covasna la petitia prin care reclam faptul ca nu au bunul simt sa reproduca stema Romaniei pe acetele oficiale mi-a parvenit prin adresa nr. 6866/30.07.2010 si confirma inca odata nesimtirea conducerii Cj Covasna:

20100730063335

Cat de grabiti au fost cei din conducerea CJ Covasna sa imi explice cum ei, UDMR-istii din CJ Covasna, sunt europeni si multiculturali si cum ei reproduc denumirea autoritatii publice locale pe adresele oficiale in limba engleza pentru ca asa vor ei nu pentru ca sunt obligati. In schimb, cand vine vorba sa respecte o lege sau sa dea dovada de minim bun simt si loialitate fata de tara care le plateste salariile se fac ca nu inteleg ce intreb.

Drept urmare, m-am adresat cu o petitie Prefecturii Covasna...


Catre,
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI COVASNA,
In atentia Domnului Prefect Gyorgy Ervin
Sediul: Piaţa Libertatii, nr. 4, Sfantu Gheorghe, judetul Covasna

Obiect: sesizare in baza Legii nr. 233/2002 privind lipsa reproducerii stemei Romaniei pe documentele oficiale emise de catre Consiliul Judetean Covasna

Domnule Prefect,

In baza articolului 51 din Constituia Romaniei si in baza Legii nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor (publicata in Monitorul Oficial nr. 296 din 30 aprilie 2002) va inaintez prezenta petitie

In fapt,

Consiliul Judetean Covasna nu reproduce stema Romaniei pe documentele oficiale pe care le emite, cum este si cazul adreselor nr. 4431/13.05.2010, nr. 3647/15.04.2010 sau nr. 6866/30.07.2010. In opinia mea, acest fapt constituie o incalcare a prevederilor Legii nr. 102/1992.
Avand in vedere acesta stare de fapt va solicit sa imi comunicati daca lipsa reproducerii stemei Romaniei pe acte oficiale emise de Consiliul Judetean Covasna constituie o incalcare a legislatiei in vigoare si daca da, sa solicitati de indata CJ Covasna sa respecte prevederile legale in vigoare prin reproducerea stemei pe documentele oficiale emise de catre Consiliul Judetean Covasna si sa imi comunicati, in termen legal si argumentat in drept, masurile dispuse.

In speranta unui raspuns prompt,

Dan Tanasa

30 iulie 2010

Raspunsul Prefecturii Covasna mi-a parvenit prin adresa nr. 10978/01.09.2010 si arata cam asa...

Ce va urma? Prefectul de Covasna, Gyorgy Ervin, si-a facut "datoria" si a solicitat CJ Covasna sa reproduca stema Romaniei pe acte! CJ Covasna va refuza in continuare sa reproduca stema pentru ca, nu-i asa, ce poate sa pateasca?! Noi, mergem mai departe...
De punctat in acest caz este insa atitudinea celor alesi de comunitatea maghiara din Romania in functii publice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu