duminică, 4 iulie 2010

Am trăit s-o auzim şi p-asta: Nemţii zic că Loganul este la fel ca BMW-ul

Dacia începe să aibă din ce în ce mai mult succes în Europa. Studiile arată că străinii preferă să plătească mai puţin, susţinând că au parte de acelaşi confort în Dacia, precum în maşinile mai scumpe.

Studii realizate în Europa relevă faptul că posesorii maşinilor produse sub sigla Dacia se simt la fel de bine ca în nemuritorul BMW. Aflat în topul satisfacţiei în rândul clienţilor din Germania, modelul Logan (preţ de la 6.400 de euro) a obţinut 836 de puncte, dintr-un total de 1.000, la fel ca mult mai titratul, luxosul şi scumpul BMW, produs chiar de nemţi. Şi în Franţa, Dacia se poate mândri cu rezultate satisfăcătoare, în urma unui sondaj asemănător, iniţiat de specialiştii din această ţară. Astfel, Loganul s-a clasat pe a doua poziţie a podiumului clasamentului satisfacţiei oferite clienţilor, fiind depăşit doar de Audi.
Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu