joi, 19 august 2010

AMR…

Chiar asa, cat a mai ramas pana la eliberarea de sub “grozava” guvernare Boc? Eu sper sa nu fi fost o alta gluma sau minciuna data de 1 septembrie. Daca e sa credem in veridicitatea demersului basescian, ar insemna ca ne apropiem cu pasi repezi de termen.
Ce vremuri ciudate am ajuns sa traim. Am uitat ce benefice sunt stabilitatea si continuitatea; singurul gand care ne anima este sa scapam de oamenii astia care ne-au facut viata un chin, ne-au facut sa ne uram intre noi, sa dispretuim politicienii (da, chiar si eu am ajuns sa schimb programul cand dau de o prelegere politica marca Boc & Company) si sa plecam din tara sau sa ne gandim tot mai serios la posibilitatea asta.
Asa ca, iata-ne cu mic cu mare numarand zilele si sperand ca odata cu temperaturile caniculare sa dispara si ministrii ineficienti sau Cabinetul in totalitate.

Sursa: http://www.alinagorghiu.ro/2010/08/19/amr-2/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu