miercuri, 4 august 2010

B 77 LKR, un nesimtit! - Pistele pentru biciclişti, o glumă proastă VEZI FOTO

Daniel ne-a trimis fotografii cu obstacolele pe care le au de înfruntat bicicliştii care vor să conducă pe traseele amenajate special de primării.

Imaginea 1/3

Daniel ne-a trimis următorul mesaj: "Numele meu e Daniel şi de curand am tras masina pe dreapta si mi-am luat o bicicleta pentru a mai reduce timpul pierdut la volan. DAR am descoperit ca a fi biciclist in Romania e o aventura pe riscul propriu. Iar asa zisele "piste petru biciclisti" sunt doar O GLUMA PROASTA. Motiv pentru care am creat o forma de protest numita www.antibike.net . Orice persoana posesoare de bicla sau nu poate trimite poze cu aberatiile si obstacolele de pe aceste piste de biciclisti... iar noi la randul nostru ii vom "bombarda" pe primari si sectiile de politie cu mailuri cu aceste poze pana se satura. Sa simta si ei gustul pe care il simte un biciclist ori de cate ori intalneste un astfel de "obstacol". Si sunt multe cazuri. Practic nu exista nici o pista pentru biciclisti in intreg Bucurestiul care sa fie 100% functionala. Si din semnalele pe care le primim din provincie intelegem ca e valabil pentru intreaga tara. Primariile s-au prefacut ca isi fac datoria de a le construi... si gata. O noua scuza de a ciupi niste bani. Se plang ca oamenii isi folosesc masinile personale dar nu creaza nici un mediu pentru care oamenii sa renunte la masini. Mai mult, am aflat de curand ca autoritatile din Bucuresti au primit aprox. 25 milioane euro pentru "inca" 70 de km de piste pentru biciclete. DAR... actualele piste sunt dovada clara ca urmatorii 70 de km vor arata la fel de prost si vor fi la fel de prost construiti. In fine, nu vreau sa insist cu revolta mea... dar m-am gandit ca ar fi bine sa va informam despre initiativa noastra si despre site-ul www.antibike.net . Multumesc"

Sursa: http://www.realitatea.net/pistele-pentru-biciclisti-o-gluma-proasta-vezi-foto_726536.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu